Dr. Beckersstraat 7a

6191 DA Beek (L)

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Praktische Informatie

Praktijk Beek Centrum

Praktische Informatie

De praktijk is gevestigd op de begane grond in een mulitfunctioneel pand. Naast onze huisartsenpraktijk bevindt zich in dit gebouw o.a. een apotheek, een fysiotherapiepraktijk, een diëtiste, een verloskundige en een logopediepraktijk.

De praktijk is iedere werkdag geopend.

 

8:00 – 12:15

12:15 – 13:45

13:45 – 17:00

Maandag

Open

Pauze

Open

Dinsdag

Open

Pauze

Open

Woensdag

Open

Pauze

Open

Donderdag

Open

Pauze

Open

Vrijdag

Open

Pauze

Open

 

Weekend

Gesloten

Feestdag*

Gesloten


* Nieuwjaarsdag, Carnavalsmaandag, Paasmaandag, Hemelvaart, Pinkstermaandag en eerste en tweede Kerstdag.

Herhaalrecepten zijn recepten die uitgeschreven worden als de therapie gecontinueerd wordt bij een chronische aandoening zoals hoge bloeddruk en diabetes mellitus.

Recepten uitgeschreven door de specialist worden niet door de huisarts herhaald, tenzij de specialist de huisarts schriftelijk heeft laten weten wat de behandeling op dat moment is. Is de huisarts niet op de hoogte gebracht, dan moet het het herhaalrecept bij de specialist bestellen. Als u twijfelt over uw recept neem dan contact op met de assistente.

Via het telefonisch keuzemenu (046 – 437 14 96 keuze 2) kunt u herhaalrecepten bestellen.

Er worden geen herhaalrecepten aan de balie uitgeschreven.

 

Indien u een herhaalrecept vóór 12:00 uur aanvraagt, kan het recept nog verwerkt worden en kunt u het recept de eerst volgende werkdag tussen 14:00 en 17:30 uur afhalen bij de apotheek.

Een herhaalrecept dat u ná 12:00 uur besteld kunt u 2 werkdagen later tussen 14:00 en 17:30 uur afhalen bij de apotheek.

Een herhaalrecept dat u tijdens het weekend bestelt kunt u vanaf dinsdag tussen 14:00 en 17:30 uur afhalen bij de apotheek.

Het thuisbezorgen van medicijnen is geheel de verantwoordelijkheid van de apotheek.

Nieuwe recepten en herhaling van recepten van een tijdelijke aandoening zijn enkel en alleen via uw huisarts verkrijgbaar.

Wij raden u aan bij hoge bloeddruk uw bloeddruk elke 3 maanden te laten controleren bij de assistente op het daarvoor bestemde spreekuur.  

Voor uitslagen kunt u bij voorkeur bellen tussen 14:00 en 15:00 uur.

 
Een passant is iemand die niet is ingeschreven in de praktijk van de huisarts, die hulp van spoedeisende aard nodig heeft. De verzekering vergoedt in principe dus alleen de rekening van een passant, als het om een spoedgeval gaat en de patient geen eigen arts in de buurt heeft. Zo niet, dan kan het zijn dat u de rekening niet vergoed krijgt. In onze praktijk betaalt u als passant contant voor het consult. Na betaling ontvangt u een factuur. Deze kunt u dan bij de verzekering indienen met het verzoek het consult aan u terug te betalen.

Passanten

Een passant is iemand die niet is ingeschreven in de praktijk van de huisarts, die hulp van spoedeisende aard nodig heeft.

De verzekering vergoedt in principe dus alleen de rekening van een passant, als het om een spoedgeval gaat en de patient geen eigen arts in de buurt heeft. Zo niet, dan kan het zijn dat u de rekening niet vergoed krijgt.
In onze praktijk betaalt u als passant contant voor het consult. Na betaling ontvangt u een factuur. Deze kunt u dan bij de verzekering indienen met het verzoek het consult aan u terug te betalen.

Niet-verzekerden

Als u als patient bij ons ingeschreven staat, maar bij controle in het landelijke systeem van verzekeraars niet bekend bent, betaalt u vooraf de assistente voor het consult.

Na betaling ontvangt u een factuur. Deze kunt u dan bij de verzekering, als u die toch heeft, indienen met het verzoek het consult aan u terug te betalen.

In onze huisartsenpraktijk gelden de volgende regels:

 

WEL

NIET

Medewerkers, cliënten en begeleiders gaan op een respectvolle manier met elkaar om.

Zonder geldige reden mag u niet in de praktijk aanwezig zijn.

Bij calamiteiten moet u de aanwijzingen van de medewerkers van de huisartsenpraktijk opvolgen.

Verbaal of lichamelijk geweld, intimidatie, discriminatie of ander ongewenst gedrag is niet toegestaan.

Mobiel telefoneren mag, maar hou wel rekening met anderen.

Als u in gesprek bent met een zorgverlener telefoneert u niet.

Als daar reden toe is, mogen medewerkers vragen om uw identiteitsbewijs. Soms is dit zelfs wettelijk verplicht.

Roken is verboden. Wanneer u wilt roken, vragen wij u vriendelijk dit te melden aan de balie en vervolgens naar buiten te gaan.

 

Alcohol, drugs en andere geestverruimende middelen gebruiken of verhandelen is niet toegestaan.

 

Zonder toestemming fotograferen of filmen is niet toegestaan.

 

Wapens, van welke soort dan ook, bij u dragen is verboden.


Wanneer deze regels niet nageleefd worden kan de huisarts u de toegang tot de praktijk te ontzeggen. Bij diefstal, geweld en ander ongeoorloofd gedrag doet de huisarts aangifte bij de politie. De huisartsen of hun medewerkers zijn niet aansprakelijk bij schade, verlies of diefstal van eigendommen.

 

S.F.H. Satijn, huisarts

M. Gout, huisarts 

Translate »

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe geen patiënten aan

U kunt zich momenteel niet inschrijven

De praktijk neemt tijdelijk geen nieuwe patiënten aan in verband met personeelstekort.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Voorletters
Achternaam
Geboortedatum
Email *
Telefoonnummer
Apotheek
Laten Bezorgen?
Medicijnen
Opmerkingen
Ga naar de inhoud